İskender Fahreddin’in 1933 basımı Fizyonomi: İlmi Sima kitabı [link]

İskender Fahreddin'in 1933 basımı Fizyonomi: İlmi Sima adlı kitabıİskender Fahreddin’in 1933 basımı Fizyonomi: İlmi Sima adlı kitabını okuyorum da, hakikaten yüz okuma bilimi muhteşem bir bilim dalıymış, bu bilimi dalına göre demek ki ben kilo aldıkça hassaslaşıyorum ve cömertleşiyorum, zira yanaklarım gözlerime doğru şişmeğe başlıyorlar dombili olunca ben, rejimi bırakmayaydım insanlık için daha iyiydi;)

“Gözlere doğru şişkin olan yanaklar, hassas ve cömert insanlarda bulunur. Eğer bu şişkinlik çeneden göz ucuna kadar mebsuten ziyadeleşirse, sahibinin nezaheti kalbiyesi anlaşılmalıdır.”

İlginizi celb ettiyse, siz de okuyun diye linkini de paylaşıyorum:
https://archive.org/details/Fizyomomi-miSima

2 Yorum on “İskender Fahreddin’in 1933 basımı Fizyonomi: İlmi Sima kitabı [link]”

  1. Neslitukenmis dedi ki:

    “Elâ gözler vefakâr olurlar” (6). Bence bu bilgi yeterli. 🙂


Bir Cevap Yazın

